سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه با دانشمندان بنشیند، با من نشسته و هرکس با من بنشیند، گویی با پروردگارم نشسته است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سلام عمو هنوز خوابی

دیشب یه چیزی از اخبار شنیدم که                  
معاون وزیربهداشت می گفت: گرایش جوانان به قرص های روان گردان زیاد شده است.
یادمه ساله 81 که دانشجو بودم دانشجوها می گفتند دیگه قرص حال نمی ده، باید یه چیزی زد که فازش بیشتر باشه.
یا معاون خواب بوده تو غاری جایی یا خبر قدیمی بود الان پخش شد، یا اینکه فوتوشوپ بود، شایدم من گیج بودم.
امروز هم روزنامه نوشته بود: که هیئتی برای بررسی علت اعدام اتباع ایرانی درعربستان عازم این کشور می شود که چرا 18ایرانی در آن کشور گردن زده شدند ...

به لطف عده ای مملکت به کهف حصین تبدیل شده و اصحاب هم همه خوابند.

اصحاب بیدار شدند و دیدند یهو قرص روان گردان زیاد شده.
اصحاب ازخواب پریدند دیدند که 18ایرانی را گردن زدند.
اصحاب از خواب پریدند دیدند نصفه نقشه های دنیا شده خلیج عربی.
اصحاب بیدار شدند دیدند ابوموسی و تنب کوچولو و تنب بزرگه مال عمارات شده باید پسش بگیرند.
اصحاب بیدار شوید خانه خفن گران شده.
اصحاب مرغ شد 7000 تومان به خدا بلندشید دیگه
اصحاب به خدا تهران خیلی شلوغ شده، بیدار شوید.
اصحاب بیدار شوید به خدا انقلاب شده، جمهوری اسلامی برقرار شده، دیگه نمی کشندتون ساواک رفت.
اصحاب بیایید بیرون جنگ تموم شده، همه جا امن و امانه، شهدا کارو به نفع اسلام تمام کردند بیایید...
اصحاب بیدار شوید علی دوران تنهاست.
سال 88 که همتون حواب بودید هرچی صداتون کردیم بیدار نشدید
اصحاب بیدار شوید مهاجرت کنید نزد علی، بلکه به خیل مهاجرین عاقبت به خیر شوید.

اصحاب علی تنهاست.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » ( یکشنبه 91/4/4 :: ساعت 10:48 صبح )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بی تکلف
حسین قلی خان که بود و چه کرد؟
سلام عمو هنوز خوابی
ارباب بی درد رعیت درمند
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 7
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 22440
» درباره من


هیچ اگر سایه پذیرد، ما همان سایه هیچیم.

» آرشیو مطالب
خرداد 91
دی 90
آذر 90
تیر 90

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
سایت روستای چشام
غزلیات محسن نصیری(هامون)
مناجات با عشق

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان




» طراح قالب